czwartek, 20 marca 2014

Prolog


"Adelaide Johnson została uznana za zaginioną. Jej matka twierdzi, że często słyszała jak Adelaide rozmawia sama ze sobą  i mówi do ścian. Wzięła córkę do lekarza, ale nic nie wskazywało na to, że coś mogło być nie tak z panną Johnson. W każdym miejscu mamy ludzi, którzy próbują ją znaleźć. Porywacz nie pozostawił żadnych śladów i to przerasta wszystkich. Wielka Brytania sądzi, że jest to najtrudniejszy przypadek zaginionej osoby. Jeśli widziałeś lub słyszałeś coś o Adelaide, proszę zadzwoń teraz na numer 997. Za wszelkie informacje dziękujemy."

Spojrzałam przelotnie na Harrego, nie wiedząc co powiedzieć.
- Harry, czy ja kiedykolwiek wrócę do domu? – zapytałam.
- Nie w tym momencie, Addie. Teraz jesteś moja. – spojrzał na mnie i uśmiechnął się.
- Ludzie się o mnie martwią, są przerażeni! – zmarszczyłam brwi w zmieszaniu.
- Nie będą, jeśli przestaną cię szukać.


___________________________________________________

Hej :)
Oto pierwsze tłumaczenie ff delusional (urojenia)
Mam nadzieję, że prolog wam się spodobał


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by Szanella